PARDAVIMO SĄLYGŲ TAIKYMAS
Šios pirkimo ir naudojimosi svetaine sąlygos (toliau – Sąlygos) nustato bendrąsias Kava1 internetinės parduotuvės www.kava1.lt (toliau – El. parduotuvė) naudojimosi sąlygas. Taisyklės taikomos, kai Pirkėjas renkasi, užsako ir perka e-parduotuvėje siūlomas prekes ar kitaip naudojasi e-parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
Kiekvienas www.kava1.lt vartotojas, prieš pradėdamas naudotis šia svetaine ir (arba) elektronine parduotuve, turi atidžiai perskaityti Sąlygas, Slapukų politiką ir Privatumo pranešimą šioje svetainėje (toliau kartu vadinama „Duomenų apsaugos politika“). . Jei asmuo naudojasi šia svetaine ir/ar elektronine parduotuve, jis yra saistomas šių Sąlygų ir Duomenų apsaugos politikos, todėl asmuo, nesutinkantis su visomis šiomis sąlygomis ir Duomenų apsaugos politika, neturi teisės naudotis šia svetaine ir/ar elektronine parduotuve.
Šios Sąlygos gali ir bus keičiamos vienašališkai, apie pakeitimus pranešant svetainėje. Svetainės ir/ar Elektroninės parduotuvės vartotojas privalo periodiškai su jomis susipažinti. Svetainės naudotojams taikomos taisyklės ir sąlygos, galiojančios naudojimosi svetaine (kai atliekamas konkretus veiksmas, pvz., užsakymas) metu, išskyrus atvejus, kai Kava1 pagal teisės aktus privalo atlikti atgaline data pakeitimus. sąlygos. Tokiu atveju pakeitimai turės įtakos anksčiau pateiktiems užsakymams.
Asmuo gali naudotis svetaine ir (arba) elektronine parduotuve bet kuria kalba, kuri yra prieinama šioje svetainėje.
Naudodamasis šia svetaine asmuo sutinka:
naudoti šią svetainę tik teisėtiems klausimams ir užsakymams;
nepateikti melagingų ar suklastotų užsakymų. Jei pateiktas užsakymas pagrįstai laikomas tokiu, svetainės valdytojas turės teisę anuliuoti užsakymą ir informuoti atitinkamas institucijas;
teisingai ir tiksliai pateikti savo elektroninio pašto adresą, gyvenamosios vietos adresą ir (arba) kitą kontaktinę informaciją. Naudodamasis svetaine asmuo sutinka, kad galėtume naudoti šią informaciją susisiekdami su juo (žr. Privatumo pranešimą).
Nepateikus visos reikiamos informacijos, asmuo negalės pateikti užsakymo.
Asmuo, pateikdamas užsakymą šioje svetainėje, patvirtina, kad yra sulaukęs amžiaus, suteikiančio teisę sudaryti sutartis savarankiškai, be trečiosios šalies sutikimo.
INFORMACIJA APIE SVETAINĖS VADOVĄ IR PARDAVĖJĄ
Šios svetainės valdytojas ir pardavėjas pagal individualias e-parduotuvėje sudarytas pirkimo–pardavimo sutartis yra UAB „Kava1“, (toliau – „Kava1“), Lietuvos įmonė, kurios buveinės adresas: Kalniečių g. 219A, Kaunas, Lietuva, įregistruotas Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registre, įmonės kodas 306148699, PVM kodas LT100015308817, maisto perdirbimo įmonės licencija 190013582, el. pašto adresas info@kava1.lt, telefonas +370 68776172
UŽSAKYMAI
Užsakymus galite pateikti šiais būdais:
paštu: info@kava1.lt
per elektroninę parduotuvę: kava1.lt
Elektroninėje parduotuvėje parduodamų prekių asortimentas priklauso nuo sandėlyje esančio kiekio. Todėl iškilus problemų dėl prekių tiekimo arba sandėlyje nebeliko atsargų, Kava1 pasilieka teisę vartotojui pateikti informaciją apie kitas tokios pat ar aukštesnės kokybės prekes, kurias galima užsisakyti vietoj jų. Jei vartotojas nenori užsisakyti siūlomų prekių, Kava1 grąžins sumokėtą sumą, jei ji jau buvo sumokėta.
Šioje svetainėje skirtinguose pirkimo etapuose rodomi patvirtinimo ekranai, kurie neleidžia tęsti užsakymo, jei šiose skiltyse duomenys buvo įvesti neteisingai. Šioje svetainėje taip pat rodoma visa informacija apie prekes, kurias svetainės vartotojas pirkimo metu įdėjo į pirkinių krepšelį, todėl vartotojas prieš apmokėdamas gali pakeisti užsakymo duomenis.
Negavus apmokėjimo už prekes, užsakymas nevykdomas.
Jei jums reikia sąskaitos, susisiekite su mumis el.paštu info@kava1.lt nurodydami užsakymo numerį.
KAINOS IR SĄSKAITOS
Kainos pateikiamos sąskaitose pagal užsakymo pateikimo dieną elektroninėje parduotuvėje buvusias kainas. Sąskaitose faktūrose suma nurodyta su PVM ir be PVM.
Visais atvejais skaičiuojamas pristatymo mokestis. Pristatymas nemokamas, jei užsakymas atitinka nemokamo pristatymo sąlygas.
Tuo atveju, jei Pirkėjas yra PVM mokėtojas, jis turi nurodyti PVM kodą prieš pirmąjį pirkimą el. Tuo atveju, kai po pirmojo pirkimo Pirkėjas praranda arba įgyja PVM mokėtojo statusą, jis turi susikurti naują registruotą sistemos vartotojo paskyrą (persiregistruoti). Paskyra sukuriama naudojant unikalų el. pašto adresą. Tas pats el. pašto adresas negali būti priskirtas daugiau nei vienai galiojančiai arba atšauktai paskyrai. Asmuo negali naudoti kito subjekto PVM kodo (pvz., savo darbdavio).
MOKĖJIMAS
Mokėti galima šiais būdais:
apmokant visą sumą naudojantis Paysera sistema;
apmokėjimas banko pavedimu į banko sąskaitą Nr. LT363500010015844238. Gavėjas: UAB Kava1, juridinio asmens kodas: 306148699, PVM kodas: LT100015308817. Pervedimo paskirtyje turi būti nurodytas užsakymo numeris. Apie mokėjimą reikia pranešti šiais būdais:
paštu: info@kava1.lt
Jei pranešimas apie atliktą mokėjimą nebus pateiktas vienu iš aukščiau nurodytų būdų, užsakymas nebus įvykdytas.
– atsiskaitymas kortele, įvedant atitinkamus kortelės duomenis.
Jei klientas reikalauja išankstinės sąskaitos faktūros, ji turi būti taikoma šiais būdais:
paštu: info@kava1.lt
PRISTATYMAS
Patvirtinus užsakymą, prekės pristatomos per 1-2 darbo dienas, jei užsakymas pateikiamas iki darbo dienos 16:00 val. Atostogų metu pristatymas gali užtrukti ilgiau. Negavus prekių per dvi-keturias darbo dienas, prašome informuoti mus šiais būdais:
paštu: info@kava1.lt
Pristatymo mokestis mokamas kartu su mokesčiu už prekes.
Pristatymo mokesčiai yra tokie:
Užsakymai, apmokėti per internetinę bankininkystę ir pristatomi į Venipak arba LPexpress atsiėmimo punktą: 3 EUR;
Užsakymai apmokėti per internetinę bankininkystę ir pristatyti į Venipak nurodytu adresu: 5 EUR;
Pasirinkus pristatymą iš Kava1 parduotuvės, pristatymas nemokamas.
Pristatymas nemokamas į atsiėmimo punktą, kai prekių vertė didesnė nei 30 Eur, ir nurodytu adresu, kai užsakoma prekių vertė didesnė nei 50 Eur.
Jei kurjeris sutartu laiku ir adresu neranda gavėjo du kartus, užsakymas grąžinamas į sandėlį ir bus susisiekta su klientu, siekiant išsiaiškinti nepristatymo priežastis. Susisiekus su klientu, bus susitarta dėl prekių kainos grąžinimo sąlygų. Pristatymo mokestis negrąžinamas.
Pristatymas vykdomas Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.
Jeigu bus pateikta neišsami ar netiksli informacija (asmens duomenys) arba ji pateikiama kitu formatu, nei nurodyta svetainėje (pvz., mobiliojo telefono numeris), „Kava1“ arba „Kava1“ partneris, vykdantis pristatymą, negalės pristatyti prekių.
Jei Kava1 negali pristatyti užsakytų prekių dėl pirkėjo/gavėjo aplinkybių, prekės grąžinamos į sandėlį ir bus laikoma, kad Kava1 įvykdė įsipareigojimą pristatyti prekes ir turės pagrįstą teisę atsisakyti grąžinti sumokėtą mokestį už pristatymą.
Jei po 15 dienų nuo užsakymo paruošimo pristatymui dienos užsakymas negalėjo būti pristatytas dėl nuo Kava1 nepriklausančių priežasčių, bus laikoma, kad pirkėjas atšaukė sutartį ir ji bus nutraukta. Nutraukus sutartį, už prekes sumokėtas mokestis grąžinamas nepagrįstai nedelsiant ir bet kuriuo atveju per 14 dienų nuo tos dienos, kurią laikoma, kad tokių prekių pirkimo-pardavimo sutartis nutraukta. Pristatymo mokestis grąžinamas, jei priežastis, dėl kurios prekių pristatymas buvo neįmanomas, nepriklausė nuo Pirkėjo.
Prekės tampa Pirkėjo nuosavybe ir atsitiktinio žuvimo ar sugadinimo rizika pereina Pirkėjui nuo prekių pristatymo momento.
PREKIŲ PATIKRINIMAS
Pirkėjas yra atsakingas už prekių krepšelio turinio patikrinimą prieš pateikdamas užsakymą ir apmokėdamas.
Pirkėjas privalo per 24 valandas nuo užsakymo gavimo nurodytu adresu informuoti Kava1 apie nekokybiškų ar siuntimo metu sugadintų prekių pristatymą, sąskaitų faktūrų ar siuntos dokumentų neatitikimus.
Jei kliento skundas patvirtinamas, Kava1 privalo pakeisti užsakymą tinkamomis prekėmis.
GARANTINIS IR PO PARDAVIMO APTARNAVIMAS
Kava1 prekėms suteikiama dvejų metų garantija, kuri galioja naudojant jas pagal naudojimo instrukciją.
Kilus klausimams, susijusiems su prekėmis, skambinkite +370 687 76172 arba el. paštu info@kava1.lt , kad mūsų kavos specialistai galėtų Jums padėti atsakydami į visus rūpimus klausimus.
Siunčiant prekes į servisą, prekės turi būti švarios ir išplautos. Jei pateiktas įrenginys nėra švarus, tarnyba turi teisę grąžinti jį klientui arba papildomai apmokestinti už įrenginio valymą.
Pasibaigus garantiniam laikotarpiui, remonto paslaugos teikiamos už mokestį. Kaina už konkrečias paslaugas nustatoma pagal paslaugų apimtį ir suteikiama serviso klientui prieš pradedant remonto darbus. Tuo atveju, kai klientas pageidauja įrenginio remonto paslaugų už nurodytą remonto paslaugos kainą, jam bus išrašyta sąskaita, o remonto darbai prasidės pilnai apmokėjus šią sąskaitą banko pavedimu.
DUOMENŲ APSAUGA
Registruodamasis svetainėje asmuo privalo pateikti teisingą ir tikslią informaciją.
Jeigu asmuo registruodamasis šioje svetainėje ar po jo pastebėjo pateiktoje informacijoje klaidą, duomenis jis gali pakeisti el.paštu info@kava1.lt arba tai padarydamas tiesiogiai svetainėje. El. pašto adreso pakeisti negalima.
Registruotų vartotojų (fizinių asmenų) asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis Duomenų apsaugos politika. Visus užklausas ir skundus, susijusius su fizinių asmenų asmens duomenimis, reikia siųsti adresu info@kava1.lt
TAIKOMA TEISĖ IR FORUMAS
Šios svetainės naudojimas ir bet kokios šioje svetainėje sudarytos prekių pirkimo-pardavimo sutartys bus reglamentuojamos Lietuvos Respublikos teisės aktų.
Bet kokie ginčai, kylantys dėl naudojimosi šia svetaine ar aukščiau paminėtomis sutartimis, bus nagrinėjami Lietuvos teismuose, išskyrus atvejus, kai teisės aktai numato kitokias taisykles.
Tais atvejais, kai sutartį šioje svetainėje sudaro vartotojas, nė viena iš šių privatumo sąlygų nuostatų neturės įtakos įstatyme numatytoms vartotojo teisėms.
ATSAKOMYBĖ IR ATSAKOMYBĖS ATSISAKYMAS
Tik teisiškai įgaliotas asmuo turi teisę susikurti ir naudoti juridinio asmens paskyrą. Atsižvelgiant į tai, kad duomenys apie pirkimus yra perduodami Valstybinei mokesčių inspekcijai, visa juridiniam asmeniui pateikiama informacija, įskaitant PVM kodą, turi būti labai tiksli.
Jei šiose sąlygose aiškiai nenurodyta kitaip, „Kava1“ atsakomybė už bet kokį svetainėje įsigytą produktą turi būti griežtai apribota atitinkamo produkto pirkimo kaina.
Nepaisant to, kas išdėstyta aukščiau, Kava1 atsakomybė yra neribota arba neatšaukiama šiais atvejais:
Mirties ar kūno sužalojimo atveju;
Bet kuriuo atveju, kai mūsų atsakomybė buvo neteisėtai arba neteisėtai pašalinta,
apribotas arba bandytas būti pašalintas ar apribotas;
Nepaisant pirmiau nurodytos sąlygos ir tiek, kiek leidžia įstatymai, mes neprisiimame jokios atsakomybės už šiuos nuostolius, nepaisant jų kilmės:
pajamų ar pardavimo nuostoliai;
verslo nuostoliai;
negautas pelnas arba sudarytos sutartys;
prognozuojamų santaupų praradimas;
duomenų praradimas;
valdymo ar darbo laiko praradimas.
Dėl šios svetainės atvirumo ir galimų klaidų saugant ir perduodant skaitmeninę informaciją, mes negarantuojame duomenų tikslumo ir saugumo perduodant ar perkant per šią svetainę, nebent būtų aiškiai nurodyta kitaip.
Šio punkto taisyklės neturi įtakos Pirkėjo vartotojo ir vartotojo teisėms ar teisei atsisakyti sutarties.
INTELEKTINĖ NUOSAVYBĖ
Pirkėjas pripažįsta ir sutinka, kad visos autorių teisės, registruotieji prekių ženklai ir kitos intelektinės ir pramoninės nuosavybės teisės į medžiagą ar turinį, pateiktą kaip svetainės dalis, visada priklauso Kava1 arba trečiajai šaliai, kurią Kava1 įgaliojo naudoti minėtas turinys ar medžiaga. Pirkėjas NEGALI naudoti minėtos medžiagos, nebent tai būtų aiškiai įgaliota Kava1. Tai netrukdo Pirkėjui naudotis šia svetaine tiek, kiek reikia norint nukopijuoti informaciją apie savo užsakymą arba kontaktinius duomenis.
NESPRESSO*, DOLCE GUSTO*, LAVAZZA*, A MODO MIO*, ESPRESSO POINT* ir kt.
*registruoti prekių ženklai. Italfoods S.r.l yra nepriklausomas gamintojas ir niekaip nesusijęs su šių prekių ženklų savininkais.
PASTABOS, PASIŪLYMAI, SKUNDAI IR PAREIŠKIMAI
Visada laukiami pirkėjų komentarai ir pasiūlymai. Visus komentarus ir pasiūlymus, taip pat bet kokius paklausimus, skundus ar pretenzijas prašome siųsti per kontaktinę formą, telefonu arba šių sąlygų 2 punkte nurodytu Kava1 pašto adresu arba elektroninio pašto adresu.
Skundai ir pretenzijos, siunčiamos Kava1 klientų aptarnavimo skyriui, bus išspręstos kuo greičiau ir per įstatyme nustatytą terminą.
Jei manote, kad buvo pažeistos Jūsų, kaip pirkėjo, teisės, galite siųsti skundus el. paštu, kad susitartumėte neteismine tvarka.
Šiuo atžvilgiu, jei įsigijote produktus Kava1 svetainėje, Kava1 pagal Reglamentą (ES) Nr. 524/2013 informuoja Pirkėją, kad turite teisę kreiptis dėl vartotojų ginčų su Kava1 sprendimo ne teisme. per internetinę platformą, kurią rasite adresu http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos vartotojų teisių gynimo įstatymu, ne teismo tvarka vartotojų skundus sprendžianti institucija yra Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas: Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, www.vvtat.lt.